czwartek, 6 lutego 2014

Jak rysować w artbookach?

Co ja mogę powiedzieć?Odkryłam to gdy poszłam do mojej kochanej cioci i bawiłam się jej komputerem :)
Wiem, że dużo osób chce wiedzieć, jak zakryć równo całą przestrzeń, bez jakiś krzywych linii, wzorków itp. Jeśli chodzi o zakrycie równomiernie tła to nie jest to takie jakieś trudne. Wstawię wam tu przykładowego arta :
Takie ludki można zrobić za pomocą kropek z różnego rodzaju czcionek. Aby wyszło jednolite tło wystarczy je równo poukładać obok siebie :) Zaraz zobaczycie dokładną instrukcję, krok po kroku, jak zrobić przykładowy mini obrazek :
1. Rozpoczynamy nowego artbooka,
2. Dodaj tekst,oczywiście ten bez dymku czy czegoś tam xD,
3. Klikamy np. literkę A,po napisaniu pojawia nam się okienko wyboru czcionki i koloru,
4. W okienku tam gdzie normalnie piszemy, wstawiamy jedną małą kropkę,
5. Potem klikamy w różne style czcionek i wybieramy sobie jaki kształt chcemy naszej kropeczki,
6. Powiększamy ją do rozmiarów jakich chcemy, przekręcamy, robimy inny kolor itp.
7. Układamy koło siebie, czy jak tam chcemy i wła la! Mamy swojego gotowego artbooka!
8. Żeby zrobić taki jakby efekt ramki, należy na większy np. kwadrat, nałożyć ciut mniejszy o innym kolorze, tak jak w arcie na górze.
GOTOWE!!! Artbook gotowy!

4 komentarze: